Blog Archive

cauta in blog

May 13, 2013

we can be heroes - sa luam aminte




1 comment:

Razvan said...

salut Bogdan

postarea ta de aici imi aduce aminte de prima mea postare cu care mi-am deschis blogul...

http://www.ochiade.blogspot.ca/2007/09/plastic-faith-razvan-mitulescu-toronto.html

eram atunci proaspat venit pe taram canadian, luam cu avant in piept valurile consumerismului si alte valuri necesare sau nu, important e sa nu te darame.

da, atunci m-a socat si pe mine "Jesus - action figure"...
acum nu mai sunt asa socat. nu mi se mai pare chiar atat de blasfemic..poate nici nu e...ma gandesc ca e chiar frumos sa se joace un copil si sa reproduca povestile biblice...intre timp am mai gasit carti intregi de lego-action figure, in care se reproduc povestile biblice. cred ca nici o metoda nu e gresita daca asa poti promova credinta la copii, fara sa ii asezi in genunchi atunci cand ei nu inteleg de ce trebuie sa stea in genunchi...ma rog, nu rveau sa intru in detalii...cred ca discutia intra intr-o alta zona.

numai bine si

Hristos a inviat!