Blog Archive

cauta in blog

December 9, 2012

alegeri 2012

am imbatrinit. nu doar buletinul imi arata asta ci mai ales voluptatea pe care o simt in ziua unui vot. am plecat sa votez si am votat cu o placere aproape bolnavicioasa. vorbeam singur prin ploaie in drum spre urne si la inapoiere. parca ma duceam la un miting anticomunist prin anii 90. imi venea sa cant, sa sar, sa huidui. se spune ca politica se face rational si nu senzitiv. pe principii adica.
ok. am un principiu infailibil: JOS COMUNISMUL, JOS ILIESCU! nu pot gresi, nu am dileme.
si inca ceva. imi spun ca daca Basescu il pune pe Ponta prim-ministru eu am terminat-o cu el. apoi stau si ma gandesc ca este IMPOSIBIL sa pui prim-ministru pe cineva pe care l-ai facut prost, pisicut, cinic, mitoman, bolnav.
adica, daca USL castiga majoritar, Basescu (probabil dupa ce va incerca variante de guvern - desi eu nu cred) isi va da demisia. si asta pentru ca inca il cred normal la cap. printre putinii.
ce va urma dupa? probabil o fascizare a Romaniei. nu in sensul peiorativ-mediatic ci in sens cultural-politic. ne vom rupe, cultural si spiritual, in parti mai mult sau mai putin definite. vor aparea mai clar si mai asumat tendinte si vointe ireconciliabile (in UE asta se intampla deja desi nu se recunoaste; la noi inca e ciorba).

1 comment:

Anonymous said...

foarte expresiva descrierea. superb. am citit cu multa placere. eu am mers doldora de lehamite...