Blog Archive

cauta in blog

June 24, 2012

un film despre oroarea comunismului: " O groapa comuna e un mormant al pacii, tovarase general."

un film terifiant despre rau, bolsevism, despre neantul comunismului. am catat vorbe despre acest film si am constatat ingrozit ca cei ce vorbesc despre el, aproape inexistenti, nu pricep mare lucru si-l judeca doar dpdv estetic (ce cuvant oribil; mai am unul invatat de la Cristea Enache: sub raport artistic),  am pus si un fragment dintr-un monolog al unui cekist/nkvdist aflat la 80 ani, senil ce umbla singur pe drumuri inghetate: O groapa comuna e un mormant al pacii,tovarase general.




I-am pus pe toti,pe fiecare,
Intr-o groapa comuna.
Niciunul din ticalosii aia
N-a scapat de glontele meu.
Tovarase general! Pentru patria
mama,
Pentru pacea lumii,
I-am pus pe ticalosi cap
la cap,
Gaura la gaura,
Ca si cum i-as fii insirat
pe-o ata.
Ordinele v-au fost indeplinite!
Ticalosi vor sta culcati la pamant,
Copiii vor zambi si stelele
vor straluci pe cer.
O groapa comuna e un mormant
al pacii,tovarase general.

Urme,urme...
Am spulberat tintele alea
Si-au disparut in aerul rarefiat.
Tovarase general,cei ucisi
au fost adunati in groapa comuna.
Groapa comuna a celor ucisi,
tovarase generale.
Victoria noastra sterge toate
urmele.
Mortii pastreaza tacerea
cu urmele pe buzele lor.
Mortii ni se alatura in lupta
Pentru pacea pamantului,
tovarase general.

No comments: