Blog Archive

cauta in blog

May 1, 2012

Facebook-ul si criza de organe

Spuneam aici ca Facebook-ul nu e doar un site de comunicare ci si un instrument politico-social. Da, un truism, se poate spune. Insa cand truismele devin grave nu putem sa le trecem cu vederea. Caci Facebook lanseaza o aplicatie gandita sa incurajeze userii sa devina donatori de organe.
In scoala se invata, inca, poezia Iarna. Frumoasa poezie insa  importanta care i se da prin analiza si examinare, timpul pierdut cu aceste carpete magice, mi se pare extrem de daunatoare. Si asta in timp ce copilul este EDUCAT sa-si foloseasca corpul dupa moarte in beneficiul altuia. Al acelui altuia pe care nu-l cunoaste si nu-l va cunoaste vreodata.
Am avut o discutie cu o cunostinta care mi-a zis, dupa ce mi-am exprimat groaza cu privire la scoala romaneasca, ca sunt exagerat (de fapt eu am zis ca sunt exagerat pentru ca deveneam prea violent fata de parerile ei si a fost cumva de acord). Spuneam ca in relatia mea cu scoala principiul urmat de mine este: CAT MAI PUTINE DAUNE. etc, etc
"Mark Zuckerberg spune ca ideea i-a venit dupa o discutie cu prietena lui Priscilla Chan care este studenta la medicina". Daca maine ajunge sa discute cu Vadim sau cu Badiou sau sa se viseze la o cafea cu Lenin vom avea butoane rosii prin tot Facebook-ul.
A avea idei si a avea puterea a le expune sutelor de milioane de tineri ca fiind indreptatite de o discutie cu o prietena pentru mine e acelasi lucru cu a pune in mana lui Pistruiatu un AKM in lupta lui alaturi  de Sergiu.
Dar poate ca exagerez!

No comments: