Blog Archive

cauta in blog

October 23, 2011

Manastirea Sitaru-Balamuci

Am plecat spre Caldarusani si m-am ratacit la Balamuci. Foarte bine. Manastire de sec. XVII. Foarte corecta asezarea. Frumoasa, deslusita, perfecta pentru visari pravoslavnice. Calugari ca in calendarele ortodoxe scoase de Anastasia. Intr-un cuvant, o reusita. Cimitirul mic si curat.
Intr-o tufa, langa-o tulpina gasi o cruce, ca o lumina. Iti venea s-o iei acasa (mai ales ca se misca si nici nu era prea grea). Am ascuns-o grijuliu sub balarii si am plecat bucuros. Si am mai gasit niste cruci, din fonta cred, prinse cu suruburi/nituri. Foarte bune.
Un link cu ceva informatii despre manastire, AICI. Si ALBUMUL (foarte proaste unele fotografii dar era lumina slaba si asa ies cu telefonul; mi-au inchis si lumina spre sfarsit).
Totusi o sa pun fotografiile cu cruce cea mica.




No comments: