Blog Archive

cauta in blog

November 27, 2009

Despre filmul cu Basescu

Sper sa nu gresesc prea tare dar asta cred eu:

Scurt.
1. Femeia venea disperata urland spre Basescu...scandal, impingeri
2. Basescu se apleaca si o tine de mana
3. Copilul spune ( EU CRED): e o curva nebuna... o stiu eu
4. Basescu face semnul CLASIC cu mana gen "Ba, te sparg...taci din gura" ca faza in care te faci ca-i dai una lu' Georgel si-ti faci freza. Mai ales ca Basescu este sensibil la femei (vezi mama lui, sotia, ficele, Elena, etc)
5. Copilul, instinctual, duce mana la gura si se fereste in spate zambind
Detaliile sunt facaturi. Trucaje.
Acum, baietii cei tari s-au folosit de INTENTIA de ushuire si au transformat-o, video, in LOVITURA. CLAR. Nici nu mai conteaza daca e adevarat sau nu. Ideea a fost ca sa se creeze EMOTIA, si pot spune ca si eu am fost lovit cand am vazut filmul. Emotia este creata si s-a atasat ideii generale despre Basescu. ATAT conteaza.
Reactia lui Basescu la RealitateaTV? UMANA. Nu a vazut clar ce e acolo si a vrut sa se clarifice. La pozitia lui nu putea spune DA sau NU. In politica nu exista DA sau NU. Nu inteleg de ce cei care-i critica reactia VOR CA EL SA REACTIONEZE CUM "STIU EI CA SE REACTIONEAZA".
In final spun asta: cat de periculosi sunt cei care au CAUTAT 5 ani in mii de fotografii si filme o situatie care sa le dea sansa sa o trucheze spre folosul lor?!
Va dati seama cat de periculosi sunt acesti BOLSEVICI????

No comments: